Dues catalanes, Rosa Romà i Mònica Calvet, creen el club d’internet per a dones ¨Living the City¨: Passar un cap de setmana en un balneari o celebrar l’aniversari amb un sopar especial, a més d’inscriure’s a un tast de gintònics o un taller de perfums són algunes de les propostes que fan des de Living the City. Es distingeixen d’altres ofertes similars, com ara SmartBox o La vida es bella, perquè només se’ls troba a internet i s’orienten cap a les activitats de grup i per a les dones.


Dues catalanes, Rosa Romà i Mònica Calvet, creen el club d’internet per a dones ¨Living the City¨: Passar un cap de setmana en un balneari o celebrar l’aniversari amb un sopar especial, a més d’inscriure’s a un tast de gintònics o un taller de perfums són algunes de les propostes que fan des de Living the City. Es distingeixen d’altres ofertes similars, com ara SmartBox o La vida es bella, perquè només se’ls troba a internet i s’orienten cap a les activitats de grup i per a les dones.

Ara ja compten amb 1.500 persones inscrites, entre Barcelona i Madrid, i es proposen créixer cap a d’altres ciutats espanyoles. S’han inspirat en experiències de ciutats nord-americanes i nord-europees però creuen que la seva idea és innovadora, si més no per la combinació d’activitats privades amb què es duen a terme en grups d’amistat. Per aquesta raó miren de treure tot el suc que poden a la seva presència a les xarxes socials, des del Facebook fins al Twitter passant per un grup a la xarxa professional LinkedIn.

Per tant, Living the City és una prova més que a Catalunya, tot i la crisi econòmica, hi ha persones amb voluntat emprenedora, il·lusió i empenta per llançar projectes basats en les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

Data d’elaboració: 27/04/2011
Font: www.3cat24.cat, notícia 26/04/2011
Fotografia:imatge web Living the City