La unitat d’Innovació i Desenvolupament de Producte de la Fundació ASCAMM, amb seu al Parc Tecnològic del Vallès (PTV), té previst impartir dues conferencies durant la celebració del Saló Internacional de l’Embalatge (Hispack 2015) que es farà al recinte Gran Via de la Fira de Barcelona del 21 al 24 d’abril.

Ambdues jornades estaran relacionades amb la innovació del packaging. La primera xerrada, Smart Packaging, es celebrarà el 23 d’abril de 13:00h a 13:30h. El Smart Packaging ha de ser el punt d’entrada del producte en la “vida digital” del consumidor, convertint-se en el principal nexe d’interacció entre el consumidor, l’empresa i el producte. Ha de facilitar al consumidor informació per a la comprensió del producte i com integrar-ho en el seu estil de vida, així com monitoritzar l’estat del producte, millorant la proposta de valor de l’empresa.

La segona jornada, Packaging per potenciar l’experiència d’ús, es durà a terme el 24 d’abril de 12:00h a 12:30h. Un Packaging no ha de limitar-se a ser un mer contenidor del producte i un suport publicitari per a la marca. El Packaging ha de ser una part més del producte, havent-se de concebre al mateix temps que el propi producte, analitzant tota la seqüència d’ús, de manera que aquesta simbiosi millori i potenciï l’experiència del consumidor i la integració del producte i el seu Packaging en la societat.

Font: web PTV