El Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès és centre col•laborador des del mes de maig del 2012 per a la realització de les proves de nivell per l’obtenció del certificat acreditatiu ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i Comunicació).
Aquest certificat acredita la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació.
L’ACTIC permet a qualsevol persona de més de 16 anys demostrar les seves competències TIC mitjançant una prova per ordinador. Tant la inscripció, com la prova i l’obtenció del certificat es realitza de forma telemàtica.
Les persones que superin satisfactòriament la prova, tindran un certificat acreditatiu que emetrà la Generalitat, i que els possibilitarà acreditar un determinat nivell de competències (bàsic, mitjà o avançat) en TIC davant de qualsevol empresa o administració.
Oferim aquest nou recurs a les persones que utilitzen els nostres serveis.
L’ACTIC no és indispensable per trobar feina però segur que amb aquesta acreditació s’incrementen les opcions a l’hora d’ocupar un lloc de treball i pot ser, en un futur, un requisit d’accés a determinats llocs de treball, sobretot aquells que impliquen un ús habitual de la informàtica.
Si esteu interessats a treure’s el certificat us heu d’inscriure al portal de l’ACTIC: http://www20.gencat.cat/portal/site/actic
Per més informació adreçar-se al Servei Municipal d’Ocupació, Empresa i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès ó a través del telèfon 93 594 70 50.
El horari del Centre és de dilluns a dijous de 8:00 a 18:00h (per les tardes amb cita prèvia) , i divendres de 8:00 a 15:00h.
Adreça:
Masia Can Serraparera.
Av. Roma S/N.
08290 Cerdanyola del Vallès