Catalunya serà per uns dies la seu mundial del màrqueting Online. De l’1 al 4 de Març té lloc el WebCongress 2011 a Barcelona. Un congrés sobre el màrqueting Online dirigit a empreses i professionals del sector Online, a on es reunirà a les marques més importants d’internet: Google, Facebook, Yahoo, Blackberry, WordPress, Twitter, entre d’altres.

Totes les persones interessades en el sector trobaran a la Fira de Barcelona jornades plenes de tallers, conferències i ponents de primer nivell.

Catalunya serà per uns dies la seu mundial del màrqueting Online. De l’1 al 4 de Març té lloc el WebCongress 2011 a Barcelona. Un congrés sobre el màrqueting Online dirigit a empreses i professionals del sector Online, a on es reunirà a les marques més importants d’internet: Google, Facebook, Yahoo, Blackberry, WordPress, Twitter, entre d’altres.

Totes les persones interessades en el sector trobaran a la Fira de Barcelona jornades plenes de tallers, conferències i ponents de primer nivell.

L’objectiu dels organitzadors d’aquest esdeveniment és el de posar en contacte als milions de professionals del sector del màrqueting online perquè intercanviïn informació i experiències. Es podrà conèixer les principals novetats del màrqueting a Internet de la mà de les empreses pioneres en el sector.

L’esdeveniment està dirigit tant a professionals que es dediquen a l’e-màrqueting com al públic en general, que estigui interessat en temes relacionats amb el Social Media , el e-commerce, etc.

El 1 de març hi hauran conferències plenàries a les que estaran presents representants de grans empreses, de la talla de Yahoo, Walt Disney Company, Google, WordPress, Blacberry, Youtube. L’esdeveniment tindrà lloc al teatre Coliseum de Barcelona.

El dia 2 es celebraran, a la Fira de Barcelona, els tallers relacionats amb les xarxes socials i social mitjana màrqueting, mentre que dijous 3 l’atenció se centrarà en estratègies de venda online, posicionament en cercadors, SEO SEM, etc.

L’edició del WebCongress d’aquest any compta amb experts de primera línia: Jaume Pelegrí, Sales Manager en l’equip de YouTube & Display Advertising de Google Espanya, Teba Lorenzo, directora de vendes Yahoo Espanya o Massimo Burgio, Co-president del Comitè Global SEMPO i membre fundador del SEMPO Europa, SEMPO Llatí, entre molts altres.

Enllaç a WebCongress 2011