El president de l’ associació Cerdanyola Comerç i Serveis, Xavi Olivé, explica que els clients dels establiments associats rebran amb cada compra una butlleta que pot contenir entrades amb la fórmula del 2×1 a les piscines del Bosc Tancat i al parc d’aventura Natupark o està premiada amb una gorra amb el logotip de Cerdanyola Comerç. El lema Remulla’t també és una crida a implicar-se amb el comerç de proximitat.
Remulla’t amb el nostre comerç coincideix amb la campanya de rebaixes, que acostuma a viure els seus millors dies durant la primera quinzena. Olivé creu que “la temporada de rebaixes, que s’allarga durant 2 mesos, cada vegada té menys sentit en un sector acostumat a viure en rebaixes permanents entre campanyes i ofertes, però estan marcades per llei i haurien de ser els polítics qui regulessin una adaptació de les rebaixes als nous temps”.
Xavi Olivé explica que “en els darrers cinc anys també han anat canviant els hàbits de clients i comerciants durant el mes d’agost, que ha passat de ser un mes on tot estava tancat i els carrers pràcticament buits a causa de les vacances d’estiu a ser un mes que pateix un descens d’activitat principalment a la quinzena central. És per això que s’endeguen campanyes per mantenir i premiar la fidelitat dels potencials clients que es queden a ciutat”.
L’associació Cerdanyola Comerç i Serveis repartirà 4.000 premis, entre gorres i entrades al llarg de la campanya Remulla’t amb el nostre comerç, que s’allargarà fins al 30 d’agost.
Font: web Cerdanyola.info