Esade Creapolis va acollir el passat divendres, dia 20 de maig 2011, la conferència ¨Innovate or Die¨: The Innovation Imperative, a càrrec de l’expert en innovació empresarial Ken Morse, que va exposar les claus perquè les companyies siguin innovadores i arribin a l’èxit empresarial.


Esade Creapolis va acollir el passat divendres, dia 20 de maig 2011, la conferència ¨Innovate or Die¨: The Innovation Imperative, a càrrec de l’expert en innovació empresarial Ken Morse, que va exposar les claus perquè les companyies siguin innovadores i arribin a l’èxit empresarial.

En la conferència, que es va desenvolupar en anglès, Ken Morse va defensar la innovació com a unió d’invenció i comercialització, és a dir, l’inventor amb les grans idees necessita fer equip amb l’emprenedor, que coneix el consumidor i les estratègies de venda. Qualsevol invenció, per creativa i interessant que sigui, necessita un pla de negoci eficaç per poder tenir èxit. En aquest sentit, ha assenyalat que “és necessari el treball en equip entre el científic i la persona que prové del món dels negocis”.

La xerrada anava dirigida a empresaris i emprenedors, i s’hi van donar algunes de les claus més interessants per implementar la innovació amb garanties d’èxit: crear un equip altament preparat i amb experiència i utilitzar la tecnologia, entre d’altres. Ken Morse ha declarat que “l’emprenedoria pot ser ensenyada, així com el pensament creatiu i la valoració dels riscos”, i que “centres com Esade Creapolis ofereixen a les empreses l’entorn necessari perquè els emprenedors puguin valorar el seu projecte empresarial enfront d’altres de qualsevol part del món. Cliqueu aquí per veure el vídeo.

Data d’elaboració: 27/05/2011
Font: bolletí Xp.cat de maig 2011

Fotografia de Meoples magazine: CC, 2.0 (by-nc-sa)