Marta Pla Santolaria
Assessora, formadora i ponent en imatge personal i comunicació. “A través de consultories i diferents formacions en imatge, comunicació i marca personal, el meu objectiu és donar les eines necessàries, dins el sector empresarial i particular, per trobar equilibri i coherència entre el missatge i comunicació interna i externa”.
1. Business brand & Personal brand
1.1.Concepte i evolució de les marques
1.2. Casos d’èxit i fracàs.
1.3.Tendències en els mercats.
1.4. Missió, valors i rols de les marques
2. Eines per construir una marca corporativa
2.1. Claus per a la singularitat i diferenciació
2.2. Factors de generació de confiança
2.3. Neuro – màrqueting – De les eines tradicionals a les eines 2.0
3.Estratègia de màrqueting digital en les marques”
3.1.Pla d’acció. De l’I+D al CDC (connectem, desenvolupem, compartim)
3.2.Mercadologia
3.3. Responsabilitat, valors i objectius.
3.4. Creativitat
3.5. Anàlisi de la competència
4. Personal Branding
4.1. DAFO personal
4.2. Creació del QCIP
4.3. Implantació del PDAD
4.4. Branding estratègic.
4.5. Personal Branding i mercat laboral
Durada: 30 hores
Horari: Dilluns, dimecres de 15:30 a 19:15h
Dates: Del 6/05 – 29/05 de 2019
Tipus: Subvencionat (Gratuït)
Lloc Impartició: Vapor Universitari
Adreça: C/ Colom, 114, 1ª Planta, seminari K – 08222 Terrassa
Curs gratuït. Places limitades
Per tenir més informació i inscriure-us cliqueu al següent link:
https://www.pimec.org/ca/pimes-autonoms/formacio/personal-branding_terrassa_fs2018-1303