La plataforma de gamificació empresarial, DataCycle Gamification, desenvolupada per l’empresa ApeSoft del Parc Tecnològic del Vallès (PTV) estrena nova versió, aquest mes d’octubre.

DataCycle Gamification 2,5 permet gestionar tot l’entorn i cicle de Gamificació (jugadors, premis, leaderboards, reptes, missions, èxits, puntuacions…) de forma més funcional i aportant un valor afegit a totes les companyies usuàries de la plataforma. Entre les seves novetats destaquen els canvis produïts en la generació d’un nou informe web, el procés de creació d’un torn de joc, els tipus de reptes i els nivells de experiència.

La Gamificació aplicada a l’empresa, coneguda com Enterprise Gamification, consisteix en aplicar tècniques de joc amb l’objectiu de millorar el rendiment empresarial. S’organitzen competicions per obtenir millors resultats, motivar els empleats i crear un entorn de treball més divertit. Les tècniques de Gamificació poden fer incrementar les vendes entre un 1% i un 5%, reduir les despeses, fomentar l’esperit de superació , reconèixer de forma pública el talent i esforç , augmentar la productivitat i qualsevol altre àmbit de gestió o objectiu que vulgui millorar dins d’una organització.

Per saber més sobre aquest tema, el PTV i ApeSoft han programat pel proper dimarts 15 d’octubre la jornada “Impulsar les vendes a través de l’Enterprise Gamification” en la qual es donarà a conèixer com l’aplicació de la gamificació empresarial pot incentivar les vendes i contribuir a millorar de manera molt significativa els resultats de les companyies.

Font: www.ptv.cat