Les/els alumnes del Certificat de Professionalitat en Activitats administratives en relació al client continuen realitzant de manera molt activa i participativa la seva formació al centre.

En aquest moments es trobem impartint i formant-se activament en el mòdul formatiu de Gestió d’arxiu, per tal d’adquirir  i assolir totes aquelles competències professionals demandades pel mercat laboral actual.

Per tal de poder treballar els diferents aspectes relacionats amb aquest mòdul formatiu, el grup d’alumnes ha creat les seves pròpies empreses, les quals han presentat i exposat al nostre centre. Han hagut de fer tot el circuit que requereix crear una empresa, les gestions administratives pertinents i presentar la seva idea de negoci.

En aquest certificat les alumnes aprendran també a comunicar-se en una llengua estrangera amb un nivell d'usuari independent llindar B1 (equivalent a intermedi) en les activitats de gestió administrativa en la relació amb el client. És molt important poder transmetre informació oral en llengua estrangera a través de descripcions, enregistraments o lectures amb una fluïdesa raonable, a fi de dur a terme les gestions de comunicació i informació requerides en les activitats de gestió administrativa en la relació amb el client.

El curs s’està desenvolupant amb total normalitat i amb una participació molt activa tant per part de les docents que de les estudiants. En finalitzar les classes les alumnes podran fer un període de pràctiques en empreses per consolidar i aplicar els coneixements adquirits.

Aprofitem per felicitar-les pel gran treball que estan realitzant diàriament!