La companyia amb seu al Parc Tecnològic del Vallès, Grup MGA, pionera des dels anys 70 a Espanya en la fabricació de màquines recreatives amb premi, estarà present en l’edició de ICE Totally Gaming 2014, com a nou expositor al panorama internacional de màquines de casino amb la seva ruleta Magic Red.

La figura del Grup MGA en la fabricació i venda de màquines electròniques de casino i ruletes multiposició va començar a forjar-se el 2004 amb el llançament de la Ruleta Megastar, obtenint una vendes de més de 800 màquines en el territori nacional, i va aconseguir la màxima solidesa en 2013 amb l’arribada de Magic Red, dissenyada i fabricada a Barcelona amb la més alta tecnologia.

La nova ruleta multiposició Magic Red, que es presentarà a nivell internacional en l’estand de ICE Londres del 4 al 6 de febrer, compta amb pantalles tàctils de 22″, bitlleters recicladors, il·luminació led, cúpula elevable motoritzada, visor d’estadístiques i darrers números, visualització de les últimes partides i funció autoplay. El llançament de Magic Red s’ha iniciat amb les versions de 5 i 8 jugadors.

Magic Red serà una de les dues primícies que el Grup MGA exhibirà en la present edició de ICE Londres. En el seu estand també serà protagonista la màquina de bingo Magic Ball 50, un joc d’extracció de 12 boles de 50 amb premis des de 2 a 5 en línia amb un cartró 5/50. Posseeix Jackpots propis i connexió a un display extern a més de sistema Gamebreak, contacless de test i serveis, cashless, pagaments amb monedes i bitllets i playertracking ready.

Per Artur Porta, director de la Divisió Industrial del Grup MGA, “exposar en una de les principals cites mundials del joc ens permetrà reforçar els passos donats en l’estratègia d’expansió internacional de la companyia. Fabricants de tot el món confien els seus productes a MGA per ser presentats i distribuïts en el territori espanyol -afegeix Porta- ara ha arribat el moment d’extrapolar a nivell internacional l’èxit aconseguit amb els nostres productes per a casinos, salons de joc, bingos i creuers”.

La companyia va iniciar, en l’últim any, un procés d’expansió internacional amb la seva participació en la 19a edició del DEAL 2013 de Dubai, on va exposar una extensa gamma de productes i serveis dirigits al mercat de l’Orient Mitjà. Ja llavors MGA va demostrar el seu afany per reforçar la seva Divisió Industrial del Grup establint acords amb distribuïdors dels seus productes en mercats llunyans i amb alta demanda.

Font: web PTV