Després de la jornada que el Parc de Recerca UAB va organitzar el 29 de gener i arrel de l’interès que va generar, el proper 7 de maig s’ha organitzat un curs pràctic de 4 hores per aprendre com identificar potencials clients a Linkedin i iniciar un primer contacte per aconseguir tancar visites de qualitat. El curs serà impartit per Jordi Gili i Alicia Linares de l’empresa Execus, el primer soci de Linkedin a Europa. 

El curs va dirigit a empreses i investigadors que tinguin interès en aprendre com utilitzar LinkedIn per fer-se un lloc al mercat i buscar clients. En un format totalment pràctic, els participants treballaran sobre el seu propi perfil de LinkedIn i aprendran de primera mà els secrets del Social Selling.

El curs té un cost de 120 euros per persona i les places són limitades (màxim 15 assistents). La inscripció es pot fer a través d’aquest enllaç

Programa 

09:30h Recepció dels assistents 

10:00h La presència online professional, les claus i els seus beneficis.  A càrrec d’Alicia Linares Roger, Consultora Sènior Associada a Execus, especialitzada en Marca Professional Digital. 

11:45h Pausa – cafè 

12:15h El Social Selling i LinkedIn com la seva eina estrella per vendes. A càrrec de Jordi Gili, fundador d’Execus i un dels 10 experts més influents del Social Selling fora d’EEUU.  

14:00h Fi del curs

Font: web PRUAB