Els nadons cerdanyolencs no naixeran amb un pa sota el braç, però si amb la nova targeta que impulsen l’Ajuntament  i les associacions de comerciants Cerdanyola Comerç i Serveis i Sant Antoni-Bonasort. La targeta, que rebran les famílies a casa i que és personal i intransferible, permet l’accés a promocions i ofertes adreçades de fins als nadons de fins a tres anys en més de 40 comerços de la ciutat. Aquells que no la rebin al seu domicili, poden demanar-la apropant-se a l’OAC o bé al correu oac@cerdanyola.cat. Els establiments participants ofereixen descomptes que van del 5 al 30% i fins i tot algunes de les propostes són gratuïtes (tall de cabells  o pesada del nadó, entre d’altres).  

La campanya ‘Els nadons de Cerdanyola… hi guanyen’ neix fruit de la col·laboració entre les associacions de comerciants de la ciutat i l’Ajuntament amb l’objectiu de “donar més facilitats a les famílies en un context econòmic complicat i alhora posar en valor el comerç de proximitat”, destacava l’alcaldessa de Cerdanyola, Carme Carmona. L’Ajuntament, en paraules de l’alcaldessa, va pensar que podia aprofitar el programa municipal ‘Benvingut nadó’ i ampliar-lo amb la col·laboració de les associacions de comerciants. “És una bona oportunitat per a les famílies i per donar a conèixer el comerç local i aconseguir fidelitzar”, assegura Carmona. 

BONA REBUDA DELS COMERCIANTS
Per al president de Cerdanyola Comerç i Serveis, Xavi Olivé, la nova campanya “posa en solfa el comerç local” i “és un altre motiu, a més de l’atenció personalitzada, perquè la gent es quedi a comprar a Cerdanyola”. A més, Olivé destacava la bona acollida que ha tingut la proposta entre els associats de l’entitat. En aquesta línia, el vicepresident de l’associació de Comerciants de Sant Antoni-Bonasort, Jordi Rodríguez, agraïa la participació dels comerciants de l’entitat. Per la seva banda, el regidor de Desenvolupament Econòmic, Francisco Ortiz, remarcava que amb la iniciativa es demostra que “el comerç local està més viu que mai” i que amb les eines de les que disposen “poden competir amb les propostes dels grans centres comercials”.

Font: Cerdanyola al Día