Twitter: eina potent de negoci

Twitter s’ha convertit en una eina potent per als mitjans, empreses i marques. Un nou canal de comunicació on la informació flueix ràpidament i és compartida pels seus usuaris. Assolir una massa crítica de seguidors pot suposar un gran esforç i un treball continu i permanent. Però evidentment, ni aquest és el gran objectiu, ni …

Leer más…

Àfrica: Tendència mòbil 2020

Actualment hi ha alguns països del continent africà que es troben travessant un moment de despertar econòmic i tecnològic. Previsiblement, el mercat mòbil Africà creixerà notablement. Alguns països com Angola, Moçambic, Nigèria, Etiòpia, Tanzània, Ghana, Rwanda, Zàmbia i el Congo s’estan convertint en punts importants d’inversió, negoci i tecnologia. El futur del mercat mòbil està …

Leer más…

Congrés ¨Avaluar per aprendre¨

Durant dos dies, els 12 i 13 de maig 2011, al Caixaforum de Barcelona , experts internacionals analitzen els sistemes d’avaluació en el congrés europeu ¨ Avaluar per aprendre¨. La Universitat Autònoma de Barcelona, el Departament d’Ensenyament i Lifelong Learning Programme SAIL organitzen aquest congrés, un esdeveniment que aplega diferents professionals del món educatiu d’Europa …

Leer más…

L’Estratègia segons Michael Porter

Segons Michael Porter: «És inútil competir només per ser el número u, s’ha de ser únic». Michael Porter, professor de la Harvard Business School, va revelar les claus de l’estratègia i va lloar les decisions de Zara, l’únic exemple espanyol al que va fer referència en la seva ponència del 9 de maig 2011, a …

Leer más…

Despesa en continguts digitals

Els continguts digitals representen en l’actualitat el 7% del mercat Online a Espanya. De mitjana, els espanyols es gasten 4,5 euros mensuals en aquest tipus de continguts, el que suposa una xifra molt més baixa que la d’altres mercats com França o els Estats Units. Segons els analistes, aquesta xifra és encara baixa per el …

Leer más…

A qui arriba la publicitat Online?

L’últim estudi realitzat per Mediamind mostra com les mètriques de mesura d’audiència convencionals sobreestimen el nombre d’usuaris individuals en no tenir en compte l’eliminació de cookies, arribant gairebé a triplicar. Mediamind ha desenvolupat una nova mètrica, ‘Adjust Unique,’ que calcula el nombre correcte d’usuaris assolits per poder avaluar amb eficàcia qualsevol acció publicitària en línia.

Jornades Cable i Banda Ampla

La Facultat de Ciències de la Comunicació col·labora amb les XVI Jornades del Cable i la Banda Ampla a Catalunya (10-12 de maig de 2011), que es portaran a terme a l’Escola d’Enginyeria de la UAB organitzades pel CECABLE (Centre d’Estudis sobre el Cable) i la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).