ASCAMM crea nova tecnologia

La fundació Ascamm, amb seu al PTV, crea una innovadora tecnologia que permet fabricar peces complexes de plàstic en forma tubular reduint de forma significativa els costos de producció. El projecte EBIT (Extrusion-Blow Molding-Injection Molding Tecnology), amb un pressupost de 900.000 euros, té com a socis industrials a ABM Molders, Mateu & Solé, Plastia i …

Leer más…

Innovació en alimentació i packaging

El PRUAB i PTV preparen una jornada-encontre sobre Innovació en alimentació i packaging. L’objectiu de les Trobades Empresarials UAB30 és apropar la recerca aplicada a l’empresa i mostrar l’ampli ventall d’aplicacions industrials que es poden realitzar a través dels recursos de recerca de la universitat i els centres d’investigació ubicats al Parc de Recerca UAB. …

Leer más…

Twitter: eina potent de negoci

Twitter s’ha convertit en una eina potent per als mitjans, empreses i marques. Un nou canal de comunicació on la informació flueix ràpidament i és compartida pels seus usuaris. Assolir una massa crítica de seguidors pot suposar un gran esforç i un treball continu i permanent. Però evidentment, ni aquest és el gran objectiu, ni …

Leer más…

Àfrica: Tendència mòbil 2020

Actualment hi ha alguns països del continent africà que es troben travessant un moment de despertar econòmic i tecnològic. Previsiblement, el mercat mòbil Africà creixerà notablement. Alguns països com Angola, Moçambic, Nigèria, Etiòpia, Tanzània, Ghana, Rwanda, Zàmbia i el Congo s’estan convertint en punts importants d’inversió, negoci i tecnologia. El futur del mercat mòbil està …

Leer más…

Congrés ¨Avaluar per aprendre¨

Durant dos dies, els 12 i 13 de maig 2011, al Caixaforum de Barcelona , experts internacionals analitzen els sistemes d’avaluació en el congrés europeu ¨ Avaluar per aprendre¨. La Universitat Autònoma de Barcelona, el Departament d’Ensenyament i Lifelong Learning Programme SAIL organitzen aquest congrés, un esdeveniment que aplega diferents professionals del món educatiu d’Europa …

Leer más…

L’Estratègia segons Michael Porter

Segons Michael Porter: «És inútil competir només per ser el número u, s’ha de ser únic». Michael Porter, professor de la Harvard Business School, va revelar les claus de l’estratègia i va lloar les decisions de Zara, l’únic exemple espanyol al que va fer referència en la seva ponència del 9 de maig 2011, a …

Leer más…