Formació Presencial

Formació ONLINE

 

En col·laboració amb la Diputació de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) i l’Ajuntament de Barcelona.

Voleu millorar professionalment o donar un impuls a la teva recerca de feina, al vostre ritme?

Amb les noves activitats en línia podreu optimitzar les teves eines de presentació, conèixer els canals de recerca de feina, saber tot el que cal sobre el procés de selecció i sobre com desenvolupar competències clau com la comunicació, l’organització i planificació, el treball en equip o el networking.

Descobriu les activitats en línia que us oferim perquè us prepareu on, quan i com vulgueu.

 

Formació Ocupacional (FOAP)

 

Què oferim?

La formació ocupacional t’ofereix la possibilitat de realitzar formacions de caràcter teòric-pràctic amb l’objectiu principal de qualificar-te professionalment a través d’accions formatives de diferents àmbits professionals, principalment certificats de professionalitat, que t’acreditaran oficialment en les competències professionals exigides pel mercat de treball actual.

Tots aquests cursos estan majoritàriament subvencionats per la Formació d’Oferta en Àrees Prioritàries (FOAP). Aquests solen estructurar-se en tres mòduls formatius (mòdul professional, mòdul de formació complementària i, per últim, mòdul de pràctiques formatives no laborals en empreses), fet que permet a l’alumnat realitzar-los de forma completa o bé només una part o mòdul formatiu i poder així acreditar-lo.

Quins requisits d’accés?

  • Ser major de 16 anys.
  • Estar inscrit a l’Oficina de Treball com a demandants d’ocupació o en recerca d’una millora professional per a les persones que es trobin en actiu.
  • Els certificats de professionalitat disposen d’uns requisits d’accés específics, els quals pots consultar accedint a cadascuna de les accions formatives publicades.

COM PUC ACCEDIR-HI?

Si tens interès en una o més d’una de les nostres ofertes formatives, pots fer la teva preinscripció i, quan realitzem el procés de selecció, contactarem amb tu.

Ets una empresa i t’agradaria acollir alumnes en pràctiques?

Descarrega’t el nostre formulari Sol·licitud de persones en pràctiques.pdf per fer la sol·licitud i envia-la a formacio@cerdanyola.cat


* “Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya -SOC- amb fons rebuts del Ministeri d’Educació i Formació Professional i del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)”

Formació i Certificació: ACTIC

 

Què oferim?

Els cursos ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i Comunicació) , són uns cursos de preparació per poder obtenir el certificat oficial emès per la Generalitat . El certificat acredita unes competències digitals, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació.

Quins objectius?

  • Dotar a les persones interessades la combinació de coneixements, habilitats i actituds per a la superació de la prova ACTIC
  • Assolir el certificat que et pot ajudar per trobar una feina, per promocionar-te o obtenir una certificació professional.
  • Les persones que superen satisfactòriament la prova obtenen un certificat (bàsic, mitjà o avanat) que emet la Generalitat.

A qui s’adreça?

Majors de 16 anys

 

PROGRAMA:

C1 Cultura, participació i civisme digital.

C2 Tecnologia digital i ús de l’ordinador i del sistema operatiu.

C3 Navegació, cerca i comunicació en el món digital.

C4 Tractament de la informació escrita.

C5 Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment.

C6 Tractament de la informació numèrica.

 

Pel nivell 2, s’afegeixen en el temari les següents competències:

C7 Tractament de les dades.

C8 Presentació de continguts.

 

Certificació ACTIC

El Servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès és centre col·laborador des del mes de maig del 2012 per a la realització de les proves de nivell per l’obtenció del certificat acreditatiu ACTIC (Acreditació de Competències en Tecnologies de la Informació i Comunicació).

Aquest certificat acredita la competència digital, entesa com la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació.

L’ACTIC permet a qualsevol persona de més de 16 anys demostrar les seves competències TIC mitjançant una prova per ordinador. Tant la inscripció, com la prova i l’obtenció del certificat es realitza de forma telemàtica.

Les persones que superin satisfactòriament la prova, tindran un certificat acreditatiu que emetrà la Generalitat, i que els possibilitarà acreditar un determinat nivell de competències (bàsic, mitjà o avançat) en TIC davant de qualsevol empresa o administració.

L’ACTIC no és indispensable per trobar feina però segur que amb aquesta acreditació s’incrementen les opcions a l’hora d’ocupar un lloc de treball i pot ser, en un futur, un requisit d’accés a determinats llocs de treball, sobretot aquells que impliquen un ús habitual de la informàtica.

M’interessa, cóm puc accedir-hi?

Si estàs interessat/da a treure’s el certificat t’has d’inscriure al portal de l’ACTIC: http://www20.gencat.cat/portal/site/actic