Amb pocs mesos de vida, Google +1 agrada més que el botó de compartir de Twitter ¨. El botó de Google ha estat adoptat per un 4,4% de les principals pàgines web des del seu llançament, superant així als “tweets” llançats a l’agost i al seu 3,4% de quota mundial. Facebook lidera el rànquing amb un destacat 20%.

Amb pocs mesos de vida, Google +1 agrada més que el botó de compartir de Twitter ¨. El botó de Google ha estat adoptat per un 4,4% de les principals pàgines web des del seu llançament, superant així als “tweets” llançats a l’agost i al seu 3,4% de quota mundial. Facebook lidera el rànquing amb un destacat 20%.

Així ho constata un informe de BrightEdge sobre dels 10.000 llocs més rellevants de la web, que situa el botó de Google en el 4,4% de les pàgines analitzades. Això suposa un augment de gairebé un punt des del juny, quan Google +1 constava en el 3,6% dels llocs, permetent superar en rànquing de popularitat al plug-in de Twitter i el seu 3,4% de quota.

Malgrat aquesta primera victòria, tant Google com Twitter es troben molt per darrere de Facebook, el botó “M’agrada” és utilitzat en el 20% de les portades web. Una setmana després del seu llançament l’abril passat, ja apareixia en 50.000 pàgines i al cap d’un mes, havia estat implantat en més de 100.000.

L’estudi també destaca que els enllaços a pàgines de Facebook o als feeds de Twitter són més populars que els propis botons. Això sí, el 51% dels llocs encara no té links a aquestes xarxes socials en les seves pàgines d’inici.

Data d’elaboració: 12/07/2011
Font: notícia eweek Europe, 11/07/2011
Fotografia de Thms: CC,2.0 (by)