Grup Maculart organitza la 1ª trobada nacional “Estratègies de màrqueting farmacèutic i la importància dels detalls”.

I Trobada Nacional de Màrqueting Farmacèutic és el primer esdeveniment sobre les tendències en el mercat de la farmàcia i parafarmàcia, dies 14 i 15 d’abril. En aquest acte participaran experts en diferents àrees com en packaging, la serialització i la traçabilitat del fàrmac.

L’objectiu d’aquestes jornades és fomentar l’intercanvi de coneixements amb experts en diferents vessants d’aquesta disciplina i vislubrar a través de les diferents ponències cap a on va la indústria de la impressió farmacèutica, tenint en compte quina ha estat l’evolució del sector fins a l’actualitat . A més, s’analitzaran els problemes que es troben els laboratoris i les seves proveïdores amb el que respecta al packaging i les solucions que cada un d’ells planteja.

L’esdeveniment tindrà lloc a les instal·lacions del Grup Maculart, signatura especialitzada en serveis per al sector farmacèutic, que ha organitzat les jornades per tal de seguir les tendències que segueixen els productes de farmàcia que requereixen tractaments específics i que estan subjectes a estrictes normatives internacionals .

Entre els ponents hi haurà representants d’importants empreses com Grifols, Delfort Group, Xerox i es realitzaran visitar a les instal·lacions de Grup Maculart, per donar a conèixer la primera impressora amb tintes a l’aigua, Impika, capaç de fer impressions de fins a 1,27 metres .

Font: interempresas.net