A causa de la gran evolució del comerç electrònic, en els darrers anys s’ha incorporat un nou concepte a les compres per Internet. Aquest nou element s’anomena m-commerce, que és una transformació del que ja coneixem com a comerç electrònic, el qual consisteix en la compra – venda de productes i serveis a través de dispositius mòbils amb connexió a Internet. Amb motiu de l’auge imparable d’Internet, el portal de comerç electrònic conZumo.com, ha elaborat un estudi sobre l’increment de l’ús d’aquests terminals dins de la nostra companyia.

A causa de la gran evolució del comerç electrònic, en els darrers anys s’ha incorporat un nou concepte a les compres per Internet. Aquest nou element s’anomena m-commerce, que és una transformació del que ja coneixem com a comerç electrònic, el qual consisteix en la compra – venda de productes i serveis a través de dispositius mòbils amb connexió a Internet. Amb motiu de l’auge imparable d’Internet, el portal de comerç electrònic conZumo.com, ha elaborat un estudi sobre l’increment de l’ús d’aquests terminals dins de la nostra companyia.

Les dades estadístiques de l’estudi revelen dos aspectes importants, per una banda s’ha incrementat la confiança dipositada dels clients en el comerç On line, fet que ha provocat un notable increment en el pagament des de mòbils, i d’altra banda s’ha facilitat l’accés a les pàgines per a una compra més fàcil. Aquests fets presenten un gran avantatge tant per als compradors com els venedors ja que facilita el pagament des de qualsevol lloc a través de terminal mòbil incrementant així la facilitat i comoditat que ens aporta aquest tipus d’aparells.

Data d’elaboració: 06/05/2011
Font: notícia Puro Marketing, 05/05/2011
Fotografia de  Steve Garfield. CC2.0 (by-nc-sa)