A totes les empreses i emprenedors que busquin la Innovació de Valor, la qual recerca simultàniament la diferenciació i el cost baix , els hi recomanem aplicar la “Blue Ocean Strategy”. Aquesta Estratègia d’Oceà Blava explica com crear un Espai de Mercat Imbatible i com fer Irrellevant la Competència i ha tingut un impacte enorme a escala mundial. Cliqueu aquí per veure el document.

Data d’elaboració: Maig 2011
Fonts:

A totes les empreses i emprenedors que busquin la Innovació de Valor, la qual recerca simultàniament la diferenciació i el cost baix , els hi recomanem aplicar la “Blue Ocean Strategy”. Aquesta Estratègia d’Oceà Blava explica com crear un Espai de Mercat Imbatible i com fer Irrellevant la Competència i ha tingut un impacte enorme a escala mundial. Cliqueu aquí per veure el document.

Data d’elaboració: Maig 2011
Fonts:
– The Innovation manual. David Midgley, 2009
– Guia de la Gestió de la Innovació. Robert Goldsmith
Fotografia de Snenad: CC,2.0 (by-nc-sa)