Els grans noms de la indústria del comerç en línia solen ser intermediaris que ofereixen als venedors les seves capacitats logístiques i la imatge que construeixen amb el servei que donen als clients.

En la recent edició 2011 de la Europe@n Ecommerce Conference (EEC11) en Madrid, van estar presents Amazon i vente-privee.com, dos referents internacionals de les vendes per internet en què la relació amb els venedors, és molt important.

Les claus de l’èxit del ecommerce són els preus competitius i la varietat de productes. Però perquè aquestes coincideixin en un mateix site, és necessari establir un sistema que generi engagement (compromís) amb els consumidors i que satisfaci les necessitats dels venedors.

Tant Sebastian Gunningham, vicepresident sènior de serveis de venedors d’Amazon, com Jacques – A. Granjon, CEO i fundador de vint-privee.com, coincideixen que cuidar la relació amb les empreses i els venedors és fonamental i en què aquests han de ser considerats clients, no proveïdors.

Data d’elaboració: 24/10/2011
Font: notícia TICbeat.com, 22/10/2011
Fotografia d’Isriya: CC,2.0(by)