L’Acadèmia Altimira de Cerdanyola ha renovat tot el seu espai interior, amb la intenció de crear un entorn en sintonia amb les necessitats de la seva activitat i facilitar, d’aquesta manera, el procés d’aprenentatge dels seus alumnes. Per això, el centre s’ha posat en mans del prestigiós despatx de Masquespacio que han creat, pràcticament, un nou concepte d’acadèmia d’idiomes, que situa a Altimira en un paper referent en aquest sentit.
L’Acadèmia Altimira està celebrant el seu 15è aniversari, i les seves propietàries, les germanes Laura i Mònica, han decidit fer un important canvi, no només d’interior, també de disseny de marca, que van implementar ja abans de les vacances.
El principi fonamental de l’academia d’idiomes cerdanyolenca, que està esdevenint en tot un referent, és: “Ments diferents, aprenentatges diferents”.
Així, cada alumne disposa del seu programa d’aprenentatge personalitzat i exclusiu, perquè pugui desenvolupar-lo al seu ritme i no al que imposen altres alumnes i companys. Altimira està especialitzada en l’ensenyament a través de grups reduïts. Ara, l’espai de l’acadèmia, situada al carrer d’Altimira, 5 de Cerdanyola, està en sintonia amb aquesta idea general.
Masquespacio ha desenvolupat un projecte de redisseny de la marca i de l’espai que s’inspira en el concepte de “construcció”; d’un mateix a través de l’aprenentatge. Predominen les línies geomètriques, amb esctuctures verticals i recursos en forma de cubs, triangles i polígons. Els colors han tingut en compte les edats dels diferents alumnes: nen, joves i adults: blau i verd.
123 m2 d’espai pensats per l’aprenentatge, moderns i fonamentalment pràctics.
Font: Tot Cerdanyola