L’empresa Artificial Intelligence Technologies (AITech), spin-off de la Universitat Autònoma de Barcelona ubicada al Parc de Recerca UAB, ha signat un acord amb Metrovacesa per instal·lar aiMirror als set centres comercials de la immobiliària. L’emprovador permet als clients de les botigues de moda comprovar com els hi queden les peces que trien sense haver de canviar-se de roba.
La nova campanya de moda de tardor ideada per Metrovacesa per als seus set centres comercials comptarà enguany amb els emprovadors virtuals desenvolupats per AITech, que basats en tecnologia de visió per computador i realitat augmentada, simulen l’efecte d’un mirall en temps real i permeten als usuaris poder conèixer com li escauen les peces que trien sense haver de canviar-se de roba.
L’emprovador virtual estarà disponible durant la campanya, que tindrà lloc del 4 al 20 d’octubre, al centre comercial Artea de Bilbao, el Saler de Valencia, Thader de Murcia, la Vital de Gandia, Vilamarina de Viladecans, Centre del Mon de Perpinyà i a les Arenes de Barcelona, que ja en disposava d’un des del mes d’abril.
aiMirrorcompta amb una pantalla d’alta definició i un sistema de reconeixement que s’encarrega de gravar la imatge de l’usuari i detectar els seus moviments. El client veu la seva imatge reflectida a la pantalla, com si fos un mirall, i únicament ha d’escollir la peça de roba que li agrada, seleccionar-la segons talla i color de la pròpia pantalla i comprovar, virtualment, com li queda. El sistema superposa i ajusta la imatge de la peça a l’usuari, que es pot ajupir, aixecar els braços o fer altres moviments amb la roba que s’està emprovant. A més, l’emprovador també permet obtenir una fotografia i enviar les imatges per correu electrònic o compartir-les instantàniament a les xarxes socials en qualsevol dispositiu.
Quan finalitzi la campanya de tardor, els centres comercials seguirant oferint l’emprovador virtual als seus clients durant sis mesos més.
Font: web PRUAB