La campanya és la primera acció de dinamització comercial de l’entitat -Comprar a Cerdanyola té premi, compra i guanya- i recorda els avantatges del comerç de proximitat. La nova associació és el resultat de la fusió de quatre entitats de comerciants de la ciutat.
L’Associació Cerdanyola Comerç i Serveis engegarà dijous, 20 de febrer, la seva primera campanya de dinamització comercial, sota el lema Comprar a Cerdanyola té premi, compra i guanya. Amb aquest lema, que vol promocionar les compres al comerç en trama urbana, els establiments associats repartiran butlletes tancades als seus clients, premiades amb 1 o 2 euros. Les butlletes no premiades recorden les virtuts del comerç local que defensa l’associació amb avantatges com la proximitat, el bon servei, la qualitat o la confiança, entre d’altres.
Les butlletes guanyadores es podran utilitzar fins al 15 de març en les botigues i serveis de l’associació.
Una campanya directa
El president de Cerdanyola Comerç i Serveis, Xavier Olivé, manifesta que l’associació ha volgut que aquesta primera campanya fos “directa, visible i fàcil de participar-hi” i per això han triat un model “que tots els associats i clients coneixen, el del premi directe”. Olivé també ha posat l’accent en el fet que la campanya de dinamització de l’associació “promociona el consum dins de la nostra mateixa ciutat, on en general es pot trobar de tot”.
Cerdanyola Comerç i Serveis és una nova entitat nascuda de la fusió de quatre associacions de comerç de la ciutat – Eix Centre, Les Fontetes, El Rovell de l’ou i Casc Antic –. Presentada públicament a finals de l’any passat, és a partir d’aquest gener del 2014 que s’ha posat en marxa oficialment amb l’objectiu de “defensar i dinamitzar el món del comerç i els serveis de la ciutat des de la unitat i l’esforç conjunt”.