Les atencions estaran limitades i caldrà sol·licitar una cita prèvia per telèfon
A partir del dilluns 18 de maig l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès reprendrà les atencions presencials per a aquells tràmits que només es poden en persona. Concretamentsón aquests:
- Validació de la identitat digital IdCAT Certificat, necessària per a poder signar electrònicament i per fer determinats tràmits.
- Tràmits relacionats amb el Padró Municipal d’Habitants que no es poden fer electrònicament, bé per la pròpia naturalesa del tràmit (altes, canvis de domicili, modificació de dades…) bé perquè la persona interessada no pot disposar de la necessària identificació digital per fer-ho (emissió de volants o certificats…)
Per poder rebre atenció de forma presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana és necessari sol·licitar cita prèvia trucant al 93 580 88 88 de 8:30h a 14:30h.
Les persones que sol·licitin cita prèvia hauran d’accedir a l’OAC amb mascareta el dia i a l’hora assignades. Només es deixarà accedir a les dependències municipals a les persones que han de ser ateses.