Durant el primer any de funcionament, l’Oficina ha atès més de 1000 consultes

Aquest mes de novembre ha fet un any que l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès va posar en marxa l’Oficina de Promoció Empresarial (OPE), amb l’objectiu de posar a disposició un servei d’atenció transversal adreçat a les persones emprenedores i empreses, els comerços i professionals, que centralitza la informació i coordina la tramitació dels diferents serveis municipals que intervenen en una activitat econòmica. Des d’aleshores, l’OPE ha integrat tots els tràmits i serveis municipals que són necessaris per realitzar o iniciar una activitat empresarial.

Des del passat 28 de novembre de 2022, dia de la seva posada en funcionament, l’OPE ha atès més de 1000 consultes.

Des de l’OPE també s’ofereix assessorament a nivell tècnic i jurídic a les consultes derivades de la implantació d’activitats i compliment de normativa sectorials i de tramitació; informació i assessorament individualitzat prestat per professionals de l’àmbit específic sobre el que es realitza la consulta; sessions grupals on s’informa dels aspectes relacionats amb la creació d’una empresa, brindant un coneixement bàsic en aquesta matèria; accés a càpsules formatives per assolir coneixements bàsics de com fer un pla d’empresa i posterior assessorament personalitzat de l’equip tècnic d’emprenedoria; informació sobre formació empresarial; informació sobre ajuts o subvencions; Podeu consultar el catàleg de serveis

Tanmateix, durant aquests últims mesos, l’OPE està oferint assessoraments totalment gratuïts de la mà d’una prestigiosa consultoria de negoci per ajudar a créixer a les empreses del nostre municipi. D’una banda, els usuaris poden disposar d’una borsa d’hores de consultoria per realitzar acompanyaments puntuals. En aquest sentit, s’ofereixen assessoraments especialitzats en matèria de digitalització i tecnologies de la informació i la comunicació, assessorament legal respecte de qualsevol marc normatiu, assessorament sobre eines i canals de finançament, màrqueting estratègic, màrqueting digital, internacionalització, innovació, gestió empresarial, organització, logística i recursos humans. D’altra banda, també s’ofereix un servei de mentoratge per a les persones de les empreses que necessitin un pla de treball personalitzat per aprofitar al màxim el seu desenvolupament competencial.

En paraules de la Regidora de Promoció Econòmica, Cristina Padilla, “l’oficina de promoció empresarial juga un paper fonamental en l’emprenedoria empresarial i comercial de la nostra ciutat i aporta un valor afegit a l’assessorament que necessiten les persones emprenedores. Seguirem treballant per a créixer amb el Hub d’Innovació Empresarial i oferir serveis transversals també de la mà de l’AMB. Volem seguir sent un punt de referència pel teixit empresarial de Cerdanyola.

 

 

L’OPE disposa de tres canals d’atenció:

  • Telefònica, al tel. 93 580 88 88 ext. 3451 i 2113
  • Telemàtica, al correu electrònic ope@cerdanyola.cat
  • Presencial, al Carrer de Lluís Companys, 1 (a les dependències del Servei d’Urbanisme).

L’OPE atén amb cita prèvia. Cal sol·licitar-la a la web de l’OPE. També es pot sol·licitar cita prèvia trucant al telèfon 93 580 88 88 (ext. 3451 i 2113) o per correu electrònic a ope@cerdanyola.cat.

L’horari d’atenció de l’OPE és de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 h i els dimarts i dijous també de 15:00h. a 18:00h.

 

Sol·licitud cita prèvia OPE

 

 

 

 

Testimonis usuaris (*)

 

<<Me he sentido muy bien informada y tratada.
Muchas gracias. Seguiré en contacto para llevar adelante mi proyecto>>.

 

 

 

<<Tot positiu, tant en la informació com en el contacte telemàtic. Gràcies>>.

 

 

 

 

<<Son excelentes, muy buena atención muy amables y de verdad se nota que se preocupan por resolver, le hacen seguimiento a la gestión yo quedé muy satisfecha con todas>>.

 

 

(*) Comentaris extrets de les enquestes de satisfacció rebudes.