Companyia espanyola d’alta cosmètica segueix creixent de la mà dels més destacats spas internacionals.

Natura Bissé fundada en 1979  per Ricardo Fisas, va aprovar el passat 2011 un ambiciós pla d’expansió internacional amb el qual sumava noves filials en mercats estratègics com Regne Unit i Xina.

Gràcies a la seva segona línia de negoci, NB CONCEPTS, la companyia desenvolupa un exclusiu programa, el 360º Beauty Program, una innovadora proposta de col·laboració integral amb hotels i spas. Aquesta experiència  permet a Natura Bissé seguir augmentant la seva presència als millors hotels i spas dels cinc continents.

Entre els nous resort de luxe que sumen a la seva oferta els exclusius cosmètics de l’empresa espanyola, es troben Li Gray a Líban, l’Hotel Ritz Carlton a Doha (Qatar), l’Hotel Imperial de Nova Delhi (Índia), el Banyan Tree Marina Bay Sands de Singapur, el Banyan Tree de Macau o el Banyan Tree Spa Club de Seül.

A Amèrica també incrementa la seva presència amb la seva entrada en el Shibui Spa en The Greenwich Hotel de Nova York; l’Hotel Casa del Mar, en Santa Mónica; Casa Daurada, en Els Caps (Mèxic); als hotels Paradisus i The Explorean, en la Riviera Maya mexicana; el Westin Santa Fe a Mèxic D.F. o el St. Regis Punta Mita, en Navarit (Mèxic).

El Jumeirah Port Sóller Hotel & Spa de Mallorca (Espanya), el Four Season Marrakech i The Langham Hotel Aukland de Nova Zelanda, complentan l’expansió.

Dirigida per la segona generació de la família Fisas, Natura Bissé es posiciona com una de les grans companyies espanyoles d’alta cosmètica, amb uns resultats de facturació que superen els 33 milions d’euros.

 

Font i fotografia: notícia de www.fashionfromspain.com  18/04/2012