La importància que tindrà el ‘+1’ de Google per a empreses i anunciants: Google confia que aquests podran aconseguir trànsit més qualificat i suggereix que els anunciants puguin veure també un augment general del percentatge de clics (CTR) ja que augmenten les anotacions en el temps. Està molt clar que el botó “+1” no afectarà a les puntuacions de qualitat o rànquings d’anuncis patrocinats ja que els mateixos elements, l’experiència de l’usuari i la rellevància, s’utilitzaran per determinar els nivells de qualitat.


La importància que tindrà el ‘+1’ de Google per a empreses i anunciants: Google confia que aquests podran aconseguir trànsit més qualificat i suggereix que els anunciants puguin veure també un augment general del percentatge de clics (CTR) ja que augmenten les anotacions en el temps. Està molt clar que el botó “+1” no afectarà a les puntuacions de qualitat o rànquings d’anuncis patrocinats ja que els mateixos elements, l’experiència de l’usuari i la rellevància, s’utilitzaran per determinar els nivells de qualitat.

Igual que els botons de “M’agrada”, “Digg” i “Fan”, Google recentment ha posat en marxa “+1” el nou sistema de recomanacions per al motor de cerca, i que permetrà als usuaris fer un clic en un anunci per recomanar-lo a d’altres.

Què significa això per a la Classificació Orgànica o normal?

Aquest botó està destinat a ajudar a Google a oferir resultats més rellevants per als seus usuaris. No és estrany, per tant, que els plans d’aprofitament d’aquesta informació siguin per ajudar a optimitzar la seva classificació orgànica.

Què s’ha de fer per obtenir “+1”?

Cal assegurar que l’experiència de recerca de patrocini estigui tan optimitzada com sigui possible però sobretot, cal assegurar que el lloc conté contingut rellevant, obligant així a que els usuaris ho vulguin recomanar als seus contactes. Cal revisar les ofertes per determinar si hi ha oportunitats per destacar de la competència i maximitzar l’experiència positiva del client.

Data d’elaboració: 21/04/2011
Font: Puro Marketing
Fotografia: logo Google