El Viver d’Empreses-Espai Coworking disposa d’un total de deu oficines, sis despatxos i quatre espais coworking així com suport tècnic i administratiu que podran ser utilitzats per les empreses i/o persones freelance que compleixin els requisits i siguin seleccionades
L’accés al Viver d’Empreses-Espai Coworking de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès pot ser sol·licitat fins a l’1 d’abril per empreses i persones freelance que no superin els dos anys d’antiguitat i que tinguin el seu domicili a la ciutat. La sol·licitud junt amb la documentació annexa que es demana a les bases de la convocatòria, s’han de registrar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana.
El Viver d’Empreses-Espai Coworking té com a objectiu contribuir a la supervivència de les noves empreses, oferint una sèrie de serveis a preus assequibles com: despatxos amb mobiliari, connexió wifi, sala de reunions, suport administratiu, espai coworking per a professionals i assistència tècnica i suport en la consolidació de l’empresa (aquesta última, de forma gratuïta).
Per a més informació i suport en la tramitació cal adreçar-se a l’àrea de creació i consolidació d’empreses del Servei Municipal de Treball i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, al telèfon 935 947 050 o al correu electrònic consolidacioiempresa@cerdanyola.cat amb còpia a canserra@cerdanyola.cat