El programa, totalment subvencionat, ofereix assessorament personalitzat per millorar la gestió i competitivitat dels projectes empresarials.

Les inscripcions per al Programa de Consolidació Empresarial 2025 ja estan obertes, oferint una oportunitat única i totalment subvencionada per a empreses i microempreses que vulguin enfortir i consolidar els seus negocis o nous projectes empresarials.

El programa, organitzat pel Servei de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Cerdanyola, té com a propòsit dotar els participants d’eines clau per millorar la gestió, la competitivitat i la sostenibilitat dels seus projectes.

Una de les principals fortaleses del programa és l’assessorament personalitzat: cada participant comptarà amb un mínim de 10 hores de suport individual, adaptat a les seves necessitats específiques. Aquest acompanyament se centrarà en àrees estratègiques com la gestió econòmica, el màrqueting digital, els aspectes jurídics, la comunicació i el desenvolupament personal.

El programa és completament gratuït, gràcies a la subvenció pública, i està destinat a persones empresàries, independentment de l’antiguitat del seu negoci. No obstant això, es prioritzaran les empreses de Cerdanyola que es trobin en període de consolidació (menys de tres anys d’antiguitat).

Com inscriure’s

Les persones interessades poden contactar amb l’Oficina de Promoció Empresarial (OPE) per formalitzar la seva inscripció.

Telèfon OPE: 93 580 88 88 (Extensions: 2113 – 3451)

Correu electrònic: ope@cerdanyola.cat

Les places són limitades i s’assignaran per ordre d’inscripció. L’assessorament començarà al llarg del mes de juliol de 2025.

El Programa de Consolidació Empresarial és una oportunitat ideal per a totes les persones empresàries que volen fer un pas endavant, reforçar les seves habilitats professionals i garantir un creixement sostenible a llarg termini.

Aquesta acció està subvencionada per la Diputació de Barcelona i està inclosa dins les accions del Centre Local de Serveis a les Empreses de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.