Pierre Fabre augmentarà la seva internacionalització d’aquí al 2020
El laboratori Pierre Fabre, empresa amb seu al Parc Tecnològic del Vallès, vol duplicar les seves vendes al 2020 i passar del 53% al 70% de les dutes a terme a nivell internacional enfortint la seva activitat dermocosmètica, en particular a través de la seva marca insígnia Avène, diu el seu director general, Jacques Fabre en una entrevista al diari le Figaro.
El grup que també és propietari de les marques Klorane, Ducray i Furter René, vol assolir en vuit anys una facturació de 3,9 € mil milions i té la intenció d’accelerar el seu creixement en els països emergents com Xina, Brasil, Turquia i Àfrica.
El grup també espera augmentar les seves vendes en oncologia, que actualment representa el 50% de les seves activitats de recerca i el 15% de les vendes i registrar a nivell mundial a partir de 2013 el Javlor, en càncer de mama. Aquest tractament ja prescrit en el càncer de bufeta, podria generar fins a 300 milions d’euros en volum de negoci, diu Jacques Fabrea a le Figaro.
En Neuropsiquiatria, Jacques Fabre indica que el grup amb el seu bosc soci dels EUA, a la tardor posarà una sol · licitud d’autorització per vendre al mercat dels EUA un nou antidepressiu, el lévomilnacipran.
En dermatologia, haurà de presentar una sol · licitud a principis de 2013 per comercialitzar un tractament de hemangioma infantil severa (taques de naixement) per a la seva comercialització al 2014. Les seves vendes podrien arribar als 150 milions d’euros.
Font:notícia de www.yahoo.com 17/08/2012