S’espera un gran creixement de la publicitat mòbil en els països del BRIC: Les poblacions d’usuaris mòbils dels països que conformen el Grup BRIC (Brasil, Rússia, Índia i Xina), s’han estabilitzat i el creixement es centra ara al Internet mòbil i la despesa en publicitat per a aquests dispositius.

S’espera un gran creixement de la publicitat mòbil en els països del BRIC: Les poblacions d’usuaris mòbils dels països que conformen el Grup BRIC (Brasil, Rússia, Índia i Xina), s’han estabilitzat i el creixement es centra ara al Internet mòbil i la despesa en publicitat per a aquests dispositius.

Els nivells globals de la despesa a l’Índia, Rússia i Brasil continuen sent baixos, però el mercat xinès es veurà incrementat en més de 700 mil milions de despeses en publicitat mòbil per al proper any. Per al 2015, eMarketer prediu que els anunciants en el gegant asiàtic invertiran gairebé 1,4 bilions al mòbil.

Les estimacions de la despesa en publicitat mòbil d’ eMarketer inclouen visualització, recerca i formats de missatgeria basats en una metaanàlisi de les dades de diverses empreses, així com les tendències generals en els mercats de publicitat i mòbils.

El creixement de la despesa d’aquest any serà més alt al Brasil i la Xina, gairebé el doble, mentre s’espera un gran creixement entre el 2012 i el 2015, assolint taxes de dos dígits en tots els països. Aquestes mateixes taxes començaran a disminuir en els mercats més madurs. Les despeses en publicitat del Grup BRIC estan seguint l’ús d’Internet mòbil, amb gran creixement en aquests països.

A la Xina, s’estima que gairebé la meitat dels usuaris de telèfons mòbils, o aproximadament 371.200 milions de persones, utilitzen la web al mòbil com a mínim un cop l’any. Per al 2015, s’espera que la xifra augmenti a 600 milions d’usuaris, de manera que, per la seva població, la Xina és un país únic perquè exploti la web mòbil.

A Rússia, la penetració d’Internet mòbil passarà de 29% d’usuaris d’aquest any, a 36% el 2015. El creixement a l’Índia i el Brasil serà més dramàtic, perquè en el cas asiàtic, el creixement de tres dígits acabarà aquest any, però la penetració augmentarà del 12% actual al 34% del 2015. Al Brasil, s’espera passar de l’11% actual al 25% per l’any esmentat.

Data d’elaboració: 21/04/2011
Font: Puro Marketing
Fotografia de noticias de tu ciudad: 2.0 (by-nc-sa).