Els reclutadors de grans empreses sembla que no s’hagin adonat encara de l’error en els seus procediments per a escollir personal: el fet de que els treballadors estan canviant la percepció davant dels mateixos.
Actualment, treballar per a una multinacional és sinònim en ocasions d’estructures massa formals de feina, falta de creativitat, incapacitat per veure els seus resultats a curt termini i el fet que prefereixin estar associats a empreses de menor envergadura.
Aquesta tendència de visió del petit ocupador a empreses menors està en alça, puix que en elles el talent real té la capacitat de destacar i assolir nous objectius. Aixì les coses, quines tres coses han de saber les grans multinacionals a l’hora de contractar nou personal?
La manca de talent és real: la taxa de baxes en quant als coneguts com “baby boomers” està donant com a resultat la necessitat de contractar als nous Millenials i aixì mantenir a la seva empresa al cim dels negocis.
L’augment del demandant de feina que s’ha convertit en un demandant exquisit i sofisticat ha obligat a les empreses a entendre que els talents volen “treballar amb ells”, no “per ells”. La formació i la alta taxa de competitivitat en altes esferes està pertorbant i confonent als reclutadors de grans empreses que cada cop veuen com son els que sol·liciten la feina els que deicideixen.
No hi ha temps per a iniciar un procés de reclutament 2.0 on line: les empreses que ja no s’han muntat en aquest carro que porten temps en moviment hauran de trobar altres “dreceres” per a contractar en lnia. Éxisteixen actualment diverses formes de contractació i ningú va a perdre el temps en omplir un formulari etern o uns tests en particular de qualsevol multinacional.
Per continuar llegint la notícia, cliqueu l’enllaç.
FONT: 20 MINUTOS