L’últim estudi realitzat per Mediamind mostra com les mètriques de mesura d’audiència convencionals sobreestimen el nombre d’usuaris individuals en no tenir en compte l’eliminació de cookies, arribant gairebé a triplicar. Mediamind ha desenvolupat una nova mètrica, ‘Adjust Unique,’ que calcula el nombre correcte d’usuaris assolits per poder avaluar amb eficàcia qualsevol acció publicitària en línia.

L’últim estudi realitzat per Mediamind mostra com les mètriques de mesura d’audiència convencionals sobreestimen el nombre d’usuaris individuals en no tenir en compte l’eliminació de cookies, arribant gairebé a triplicar. Mediamind ha desenvolupat una nova mètrica, ‘Adjust Unique,’ que calcula el nombre correcte d’usuaris assolits per poder avaluar amb eficàcia qualsevol acció publicitària en línia.

La nova mètrica ha estat desenvolupada de conformitat amb els estàndards de l’Agència de Publicitat Interactiva (IAB) i certificada pel Consell de Classificació de Mitjans (MRC). Ara, els anunciants poden servir-se de la mètrica ‘Adjust Unique’ per mesurar l’eficàcia de la seva campanya juntament amb altres mètriques com ara clics, Engagements i conversions.

L’estudi conté a més una anàlisi comparativa del ràtio entre la quantitat d’impressions i l’audiència aconseguida en diferents mercats, com Alemanya, Austràlia, Canadà, Espanya, França i Regne Unit. Segons l’anàlisi, en EUA, per exemple, els anunciants necessiten 50 milions d’impressions per arribar a 5 milions d’usuaris, i 200 milions d’impressions per arribar a 18 milions d’usuaris. També es detalla el rendiment mitjà de més de 50 països i es proporcionen referències classificades per vertical, format i magnitud de la publicitat. Cliqueu aquí per veure l’estudi.

Data d’elaboració: 11/05/2011
Font: notícia Puro Marketing, 10/05/2011
Fotografia de IAB Chile: CC,2.0 (by)