Què diuen els colors sobre la teva empresa? Alguna vegada has considerat la importància del color en la construcció de la teva marca? Coca-cola utilitza el vermell; UPS, el marró; IBM, el blau. Aquestes corporacions entenen que l’ús apropiat del color és vital per crear una imatge positiva entre els clients. És més, el color juga un paper molt important en la memòria, estimulant tots els sentits, enviant instantàniament un missatge com no ho fa cap altre mètode de comunicació.

Què diuen els colors sobre la teva empresa? Alguna vegada has considerat la importància del color en la construcció de la teva marca? Coca-cola utilitza el vermell; UPS, el marró; IBM, el blau. Aquestes corporacions entenen que l’ús apropiat del color és vital per crear una imatge positiva entre els clients. És més, el color juga un paper molt important en la memòria, estimulant tots els sentits, enviant instantàniament un missatge com no ho fa cap altre mètode de comunicació.

La correcta elecció del color dominant de la seva marca és crucial: Aquest color hauria d’aparèixer en totes les peces promocionals, incloent el logo i els envasos. Tant com sigui possible, el color que triïs el hauries de diferenciar, respecte a la teva indústria i la teva imatge, i ajustar-lo a la teva promesa de marca. Cliqueu aquí per veure el document

Data d’elaboració: març 2011
Font: darkblue
Fotografia de
Iñaki Huarte. CC,2.0 (by).