La companyia Cocktail Analysis ha realitzat al febrer 2011, un estudi, ¨l’Observatori de xarxes socials¨, que mostra el panorama espanyol en xarxes socials. Per elaborar aquest estudi, patrocinat per BBVA i Microsoft, es van realitzar 1.500 entrevistes en línia i 8 grups de discussió en què es va debatre i es va tractar l’ús de les xarxes a Internet a Espanya. Cliqueu aquí per veure el document

Data d’elaboració: abril 2011
Fonts:

La companyia Cocktail Analysis ha realitzat al febrer 2011, un estudi, ¨l’Observatori de xarxes socials¨, que mostra el panorama espanyol en xarxes socials. Per elaborar aquest estudi, patrocinat per BBVA i Microsoft, es van realitzar 1.500 entrevistes en línia i 8 grups de discussió en què es va debatre i es va tractar l’ús de les xarxes a Internet a Espanya. Cliqueu aquí per veure el document

Data d’elaboració: abril 2011
Fonts:
– Informe de resultats Observatori Xarxes Socials. The cocktail analysis, 02/2011
– Puro Marketing
Fotografía de Nscap: CC,2.0 (by-sa)