L’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS) i el Parc de Recerca UAB organitzen una sessió informativa sobre les vies de creació d’una empresa a l’àmbit de les ciències socials.

Està adreçada molt especialment als estudiants del Màster en Màrqueting Polític, però també està oberta a altres estudiants interessats.

El Parc de Recerca UAB ha engegat un programa específic de suport a la Transferència de Coneixements en els àmbits de Ciències Socials i Humanitats. Aquest suport es tradueix en un suport específic a aquells investigadors que vulguin iniciar un projecte empresarial.

Per fer conèixer aquest servei del Parc i impulsar la creació d’empreses en aquest àmbit, es duran a terme sessions informatives a diferents centres de recerca i facultats de la Universitat Autònoma de Barcelona. El proper 20 d’octubre, hi haurà la primera sessió a l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS), dirigida als estudiants del Màster en Màrqueting Polític. Mònica Cerdàn, de l’Àrea de Patents, Acords de Transferència i Empreses Spin-off del PRUAB, explicarà quins són els principals instruments i recursos a l’abast de l’emprenedor per a crear el seu negoci amb èxit. A més, també es tractaran qüestions com, les tendències del mercat, idees de negoci, aspectes a considerar abans de crear una spin-off, factors d’èxit, etc.

A més, es presentaran dos casos d’èxit de dues empreses ja consolidades de l’àmbit social. Andreu Caritg explicarà el cas de Patatabrava, el portal web de la comunitat universitària de l’Estat espanyol creat per ex alumnes de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB, i Aleix Caussa presentarà Spora, una empresa de consultoria psicosocial formada per professors en ciències socials de la UAB.

Amb aquest programa el Parc dóna resposta al compromís de posar el coneixement al servei de la societat, completant així la oferta de suport a l’emprenedoria apostant per l’àmbit de les humanitats i de les ciències socials.

Data d’elaboració:19/10/2011
Font i fotografia: notícia PRUAB, 17/10/2011