Les empreses que no superin els dos anys d’antiguitat i amb domicili a Cerdanyola poden sol·licitar l’accés al Viver d’Empreses-Espai Coworking a l’Oficina d’Atenció Ciutadana entre l’ 11 de febrer i el 5 de març.

El viver d’empreses-Espai Coworking és un espai d’allotjament empresarial adreçat a empreses que tinguin un màxim de dos anys d’existència en el mercat. El projecte té com a objectiu augmentar la supervivència de les noves empreses oferint mòduls d’oficines i espai coworking amb mobiliari, connexió wifi, entre d’altres serveis adreçats a la consolidació empresarial.

El Viver d’Empreses-Espai Coworking és un espai que ofereix a les persones emprenedores despatxos amb mobiliari amb connexió wifi en tot l’edifici, sala de reunions, suport administratiu, espai coworking per a professionals autònoms i assistència tècnica i suport  en la consolidació de l’empresa.

El termini de presentació de sol·licituds de la tercera convocatòria d’accés al Viver d’Empreses-Espai Coworking de l’Ajuntament de Cerdanyola comença l’onze de febrer i s’allarga fins el 5 de març. Durant aquest temps, les sol·licituds s’han de presentar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana en horari de 8:30h a 14:00h (passatge de l’Ajuntament, s/n)

Per a més informació cal dirigir-se personalment al Servei Municipal d’Ocupació, Empresa i Promoció Econòmica o fer-ho a través de l’adreça electrònica:  consolidacioiempresa@cerdanyola.cat amb còpia a canserra@cerdanyola.cat.

Per consultar la convocatòria publicada al BOPB, el reglament i descarregar la sol·licitud, podeu accedir als links:

https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.asp?fnew?bop2014&02/022014002779.pdf&1

https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.asp?fnew?bop2012&02/022012002684.pdf&1

 

http://www.cerdanyola.info/galerias/documents_societat/Sollicitud_Viver_dxempreses.pdf