Twitter s’ha convertit en una eina potent per als mitjans, empreses i marques. Un nou canal de comunicació on la informació flueix ràpidament i és compartida pels seus usuaris. Assolir una massa crítica de seguidors pot suposar un gran esforç i un treball continu i permanent. Però evidentment, ni aquest és el gran objectiu, ni aconseguir-ho pot suposar que estiguem aprofitant tot el seu potencial. Cliqueu aquí per veure el document.

Data d’elaboració: 13/05/2011

Twitter s’ha convertit en una eina potent per als mitjans, empreses i marques. Un nou canal de comunicació on la informació flueix ràpidament i és compartida pels seus usuaris. Assolir una massa crítica de seguidors pot suposar un gran esforç i un treball continu i permanent. Però evidentment, ni aquest és el gran objectiu, ni aconseguir-ho pot suposar que estiguem aprofitant tot el seu potencial. Cliqueu aquí per veure el document.

Data d’elaboració: 13/05/2011
Font:Puro Marketing: 11/05/2011
Fotografia de Smemon: CC,2.0 (by)