L’activitat de reclutament i selecció s’assembla cada vegada més a la seducció del personal, però no cal oblidar que s’ha de consolidar el que ha de ser una relació estable i de llarga durada amb l’empresa o organització empresarial. Les tendències per atraure candidats durant la crisi són: el compromís i implicació, employer branding, iniciatives de captació, imatge de marca, la implicació de tota la plantilla i la prioritat estratègica. Cliqueu aquí per veure el document.

L’activitat de reclutament i selecció s’assembla cada vegada més a la seducció del personal, però no cal oblidar que s’ha de consolidar el que ha de ser una relació estable i de llarga durada amb l’empresa o organització empresarial. Les tendències per atraure candidats durant la crisi són: el compromís i implicació, employer branding, iniciatives de captació, imatge de marca, la implicació de tota la plantilla i la prioritat estratègica. Cliqueu aquí per veure el document.

Data d’elaboració: març 2011
Font: Equipos y Talento.Reclutament, 2.0.
Fotografia Selftportrait 2.0 de  Sndrv. CC2.0(by)